۱۳ ترفند انتخاب آرایشگاه مناسب عروس

می‌دانیم که روز جشن عروسی مهم ترین روز زندگی شماست. باید شما به بهترین نحو، آراسته و زیبا باشید. همینطور اکثر عروس خانوم ها ترجیح می دهند که  آرایشگاه علاوه بر حرفه ای بودن به تالار عروسی و آتلیه نیز نزدیک باشد.

انتخاب و استفاده از مواد اورجینال و اصل توسط آرایشگر و عدم استفاده از آرایش‌های غلیظ از ویژگی های مهم انتخاب یک آرایشگاه مناسب است .

در زیر به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در انتخاب یک آرایشگاه و یا سالن زیبایی خوب بسیار تاثیر گذار است .

با در نظر گرفتن این نکات و جستجو در بین آرایشگاه های ثبت شده در وب سایت تالارنامه می توانید بهترین

و نزدیک ترین سالن آرایش به خود را پیدا کنید.

۱) جستجو در سایت تالارنامه

با انتخاب شهر خود و جستجو بین آرایشگاه های عروسی در وب سایت تالارنامه می توانید بهترین آرایشگاه های عروسی را پیدا کنید. با خواندن نظرات و نقد و بررسی های آرایشگاه ها می توانید نظر دیگران را راجع به  این سالن دیده و همین طور با این آرایشگاه ها ارتباط برقرار کرده و برای خود زمانی را رزرو کنید.

۲) بررسی سالن های آرایشگاه

می توانید در وب سایت  به جستجوی آرایشگاه های معتبر بپردازید مانند وب سایت تالارنامه و یا در اطراف محل زندگی و کارتان آرایشگاه های خوب را شناسایی کنید. به محل مربوطه رفته و به تعداد مشتریان توجه کنید. نحوه برخورد با مشتری را مشاهده کرده و به تعداد تلفن و تماس های آنها و رزرو مشتری توجه کنید. همیشه می گویند ظاهر هرکس بیانگر بخشی از شخصیت اوست. برای شناخت میزان حرفه ای بودن یک سالن آرایشی، اولین موضوع ظاهر، آراستگی و رعایت بهداشت مکان مورد نظر است. همچنین رعایت بهداشت توسط کارکنان سالن، بسیار موضوع مهم و تاثیر گذاری خواهد بود. همچنین میزان امکانات سالن آرایشی و میزان تخصصی فعالیت کردن پرسنل هم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

13 ترفند انتخاب آرایشگاه مناسب عروس

۳) تماس با آرایشگاه مورد نظر

پس از بررسی سالن های آرایشی داخل وب سایت تالارنامه و انتخاب آرایشگاه مناسب با آن تماس گرفته و در مورد  جنس، رنگ مو و پوست خود با آنها صحبت کنید و از آنها بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. آرایشگاه های حرفه ای برای شما وقت گذاشته و به شما مشاوره رایگان می دهند. ضمن آنکه می توانید از مشاوران متخصص تالارنامه هم استفاده کنید.

۴) وقت مشاوره

پس از گرفتن وقت مشاوره حضوری با آنها صحبت کنید و به پیشنهادات آنها  در مورد نحوه آرایش و مدل موی چهره خود توجه کنید. یک آرایشگر حرفه ای در مورد فرم صورت شما و نحوه ی مدل موی مناسب شما تشخیص درستی می‌دهید و شما را راهنمایی  می‌کند. اما باز سلیقه ی خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام کنید.

۵) تست آرایشگاه

قبل از برگزاری جشن عروسی خود برای اطمینان و برای انجام یک کار کوچک از آن های وقت بگیرید. به عنوان مثال رنگ کردن مو،ناخن و … بعد از اتمام کار به کیفیت کار توجه کنید و بررسی کنید که آیا از نحوه کار آن‌ها راضی هستید یا نه.

۶) بررسی قیمت ها

تنها قیمت بالا نشان دهنده باکیفیت بودن یک آرایشگاه نیست. باید ملاک های دیگر را نیز در نظر بگیرید. در مورد آرایشگاه که همواره با دادن تخفیف های طولانی مدت به دنبال نگه داشتن مشتریان هستند قدری تأمل کنید.

۷) بررسی کیفیت سالن آرایشگاه

پس از انتخاب سالن آرایش، استایل مورد نظر خود را در نظر داشته باشید و با نمونه کارهای دیگر مقایسه کنید. کاتالوگ های سالن آرایش را مشاهده کنید و با دیگران در موردش صحبت کنید. می توانید از طریق وب سایت تالارنامه  آرایشگاه را بازدید کرده و از نظر مشتریان در مورد رضایت کار مطلع شوید.

۸) انتخاب یا تعویض سالن آرایش

ممکن است از کار آرایشگر راضی نباشید. سالن دیگری را از وب سایت تالارنامه انتخاب کنید. بهتر است از وسواس زیاد نیز خودداری کرده و رعایت انصاف برای انتخاب درست را داشته باشید.

۹) انتظار شما از آرایشگر

انتظار معجزه و توقعات نابه جا نداشته باشید. اگر آرایشگر شخصی دارید بهتر است در روز جشن عروسی به نزد آرایشگر شخصی خود بروید چون از سلیقه و کیفیت پوست و موی شما اطلاع دارد.

۱۰) انتخاب درست مدل مو

در مورد محدودیت مدل موی خود اطلاع داشته باشید و با توجه به سلیقه و فرم صورت با آرایشگر خود مشورت کنید. حتما قبل از انتخاب مدل مو با آرایشگر خود مشورت کنید. ممکن است این مدل مو به فرم صورت شما نشیند و یا ممکن است امکان زدن این مدل با توجه به جنس و فرم مدل موهای شما نباشد. برای راحتی بیشتر شما عروس خانم های عزیز چند نکته ی اساسی را برای شما دسته بندی کردیم،

۱_ حتما و حتما قبل از روز عروسی خود، مدل مویی که خودتان انتخاب کردید و یا به پیشنهاد آرایشگر خود و یا دوستان قصد اعمال آن را دارید، امتحانش کنید.

۲_ جلوی موها تاثیر بسیار زیادی روی چهره ی شما خواهد داشت. اینکه فرق وسط داشته باشید و یا کج، خودتان بهتر از هرکسی می توانید تشخیص دهید.

۳_ ترجیحا برای انتقال درست منظور به آرایشگر خود، جهت مدل موی انتخابی، از عکس استفاده کنید. اینکه بگویید می خواهم باز باشه یا شینیون خیلی کلی هست! هزاران مدل موی باز و یا مدل موی شینیون داریم!

۴_ هرگز سراغ موی مصنوعی نروید! زیرا که کاملا مشخص است این مو، موی خودتان نیست! و چهره شما از حالت طبیعی خارج خواهد شد.

۵_ در روز آرایشگاه حتما از لباس دکمه دار و یا زیپ دار استفاده کنید. این کار باعث می شود راحت تر لباس خود را عوض کنید، بدون آنکه موهایتان بهم بریزد.

13 ترفند انتخاب آرایشگاه مناسب عروس

13 ترفند انتخاب آرایشگاه مناسب عروس

۱۱) داشتن تخصص

اولین و مهم ترین ویژگی یک آرایشگر خوب و حرفه ای داشتن تخصص و توانایی می باشد. داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه آرایش  از نکات مهم برای انتخاب یک آرایشگر می‌باشد. توجه به این ویژگی‌ها در آرایشگری که انتخاب می کنید اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور مثال دوره های مختلف گذروندن، خصوصا اگر به صورت بین المللی باشد نشان دهنده ی میزان اطلاعات دقیق آرایشگر شماست. همچنین یک آرایشگر متبحر، اطلاعات کافی از فرم صورت ها، تاثیر انواع رنگ ها و ترکیب رنگ ها دارد. همچنین نوع نمای گریم در نور، تاثیرات مختلفی دارد. پس لازم است آشنا با انواع نورپردازی ها در عکاسی و حتی فیلم برداری باشند. چرا که آرایش شما باید به گونه ای باشد که زیبایی هایتان را برجسته تر نمایش دهد. چه در واقعیت و چه در لحظاتی که آن را ثبت خواهید کرد.

۱۲) انتخاب سبک آرایشی مورد نظر

خلیجی و یا اروپایی؟! سبک خلیجی معمولا سبک قدیمی تر و آرایش سنگین است. و سبک اروپایی معمولا آرایش سبک و لایت است. و هر آرایشگری، در یکی از این موارد، تخصص بهتری دارد. حتما سلیقه ی خود را هماهنگ کنید. بر طبق تجربه، هرچه آرایش به صورت طبیعی شما نزدیک تر باشد، شما را زیباتر نشان خواهد داد.

۱۳) عروس های آماده رو ببینید.

نمونه کارهای آتلیه ای و عکس هایی که به صورت آلبوم در اختیار شما قرار می دهند، با روتوش و ادیت های بسیاری چهره ی عروس خانم را تشکیل داده است. در نتیجه پیشنهاد ما دیدن نمونه کارهای واقعی آرایشگاه است. به طور مثال، روزی که قرار است یک عروس واقعی را آرایش کنند، شما هم حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد نحوه ی آرایش او باشید.

۱۴) زیورآلات خود را به آرایشگرتان نشان دهید.

با توجه به سبک زیور آلاتتون می توانید سبک موی خود را انتخاب کنبد مثلا می توانید برای نمایش گردنبند گران قیمت خود از آرایشگر بخواهید موی شما را به صورت باز و یا بسته به طوریکه گردنبند شما قابل مشاهده باشد، آرایش کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *