همه ی مردها به زن ها خیانت نمی کنند!

مردان خود به خود به کسی بی وفایی نمی کنند! عوامل متعددی است که می تواند زمینه خیانت را فراهم کند. اما شناخت عوامل مختلف کمک می کند که پیش گیری های لازمه صورت گیرد و یا اگر نشانه هایی از آن را در وجود فرد مقابل ببینید، می توانید از ادامه ی ارتباط با آن فرد، صرف نظر کنید. چرا که دیر یا زود ممکن است عدم وفاداری خود را، به شما اثبات کند.
۱_ عدم علاقه خانم برای داشتن روابط زناشویی با شوهر خود

برخی از زنان در برقراری روابط زناشویی با همسرخود، ممکن است تمایل خود را از دست داده باشند و یا کمتر به این موضوع اهمیت دهند. که این امر باعث فشارهای روانی و جسمانی به مرد خواهد شد و منجر به کج روی او خواهد گردید. در دین اسلام همان طور که از حقوق زن بسیار یاد شده و خیلی از مسئولیت های اقتصادی را وظیفه ی مرد می داند، به همان اندازه داشتن ارتباط زناشویی را برای هر دو حق طبیعی می شمارد و هیچ یک نباید مانع این نوع روابط بشوند. اگر دچار بی میلی شدید حتما با یک مشاوره مشورت کنید تا راهکارهای لازم را به شما بدهد. بی توجهی به این موضوع عواقب چندان جالبی را به دنبال نخواهد داشت!

۲_ مقابل به مثل با همسر

برخی از مردان به بی وفایی و انحراف همسر خود پی برده و تنها راه آرامش و از بین بردن خشم خود را، مقابل به مثل می دانند که عملی غیرمنطقی است. در اینجا باید بگم مشکل از خود شماست نه شوهرتان! البته که او هم اشتباه می کند، اما شما باعث و بانی این کار شدید! وقتی شما خیانت می کنید چه انتظاری از همسر خود دارید؟!!!

۳_ زیاده خواهی و تنوع طلبی

برخی از مردان به علت زیاده خواهی، تنوع طلبی و هیجانات کاذب به این عمل زشت تن می دهند. آن ها به زن به دیده ی غنیمت جنسی می نگرند و با وجود یک زن در زندگی خود، تصور می کنند فرصت های زیادی را از دست داده اند. در اینجا دو راهکار خواهید داشت. اول اگر وارد ارتباط جدی نشدید دیگر ادامه ندهید! زیرا که تضمینی به تغییر همسرتان در آینده نخواهد بود و دوم اگر مسیر زندگی خود را با هم شروع کردید از یک مشاور بخواهید که به شما در این امر، کمک کند. بی تفاوتی شما نسبت به این موضوع ضربات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

۴_ بی خطر شمردن خیانت

برخی فکر می کنند اگر خیانت کنند کسی متوجه نمی شود و به کسی آسیبی نخواهد رسید! و این استدلال را بهانه ای  برای انجام عمل خود می دانند. اما توجه داشته باشید که هر قدر مردان به دلیل عدم کنترل، حیله گرتر شوند زنان به همان اندازه شبکه ی جاسوسی خود را گسترش خواهند داد. این یک جور توجیه است! خیانت هیچ جای دنیا و در هیچ دین و آیینی روی خوشی ندارد و جزو کارهای منفور محسوب می شود.

۵_ عقده های جنسی

بعضی از مردان مایل اند بدانند چقدر از نظر بقیه زنان جالب و جذاب هستند و در روابط طولانی این سوال برایشان پیش می آید که آیا در جامعه هنوز جذابیتی دارند یا خیر؟ که یافتن پاسخ این سوال، ممکن است آن ها را برای رسیدن به اهداف غیر مشروع شان سوق دهد. اینجا هم پیشنهاد ما به شما رفتن پیش یک مشاور و پیگیری راهکارهای درمانی آن است و یا قطع ارتباط خود با همچین فردی

۶_ هوس رانی

این یک حقیقت غیر قابل انکار است که مردان هوس ران توانایی نه گفتن در روابط جنسی را ندارند! اما خیلی از موارد در این هوسرانی نقش دارد. مثل تعهد مرد در زندگی، وظیفه زناشویی زنان، ایمان مرد، قرار گرفتن در محیطهای هوس بر انگیز و ….
۷_ اخلاق و رفتار غیرقابل تحمل همسر

رفتارهای زشت، نق زدن های دایمی، نزاع ها و مجادله های فراوان دستور العمل مناسبی برای ایجاد سردرد است! برخی مردان برای درمان این سردرد، خیانت را راهی مناسب به جای استفاده از آسپیرین در دستور کار خود قرار می دهند. در این مورد این شما هستید که بسیار نقش دارید و اگر خطایی هم صورت بگیرد، بیشتر علت آن به شما بر می گردد! همسر خود را با بهانه گیری های الکی خسته نکنید! اگر آرامش لازمه رو کنار شما احساس نکند، با فردی دیگر به دنبال آن آرامش خواهد رفت!

۸_ سهل انگاری زنان

اکثرا زنان به راحتی همسر خو را به دلیل رفتارهای بی وفامنشانه می بخشند. این موضوع شاید به دلیل ترس از تنهایی و یا ناشی از احساساتی بودن زنان باشد. ممکن است برخی از زنان، خود را عامل خیانت همسرشان بدانند. این واقعیت که بسیاری از زنان به شوهر خود، اجازه ی گریز از جرم و جنایت می دهند، ممکن است مشکلات آن ها را چند برابر کند. این خوب است که به دنبال راهکار باشید. اما نه اینکه اجازه ی هر گونه خلافی را به همسرتان بدهید.

۹_ عدم جذابیت همسر

گاهی گذر زمان و طولانی شدن یک رابطه، باعث یکنواختی آن خواهد شد و دیگر آن طور که باید و شاید خانم ها به ظاهر خود اهمیت ندهند. مرد نیز دیگر همسر خود را زیبا و جذاب نمی بیند و دیگر هیجانات و احساسات قبل را نخواهد داشت. هیچ وقت و هیچ وقت در زمینه حفظ زیبایی خود برای خودتان و همسرتان کم نگذارید! اگر همیشه شادابی خود را حفظ کنید، علاوه بر حفظ روحیه خود، همیشه برای همسرتان جذاب و زیبا خواهید بود.

۱۰_ از بین رفتن عشق و علاقه

باید به دنبال راه های متنوعی برای حفظ عشق و علاقه بود. زیرا که گذر زمان باعث یکنواختی زندگی می شود. و همین امر ممکن است زمینه ی خیانت مردان را فراهم کند. از قدیم گفتند مدیریت خانه به دست زن است! هرچقدر گرمای خانه بیشتر حفظ شود، ارتباطات قوی تر و خانواده محکم و وفادار بهم خواهند بود. باز اینجا نقش شما خانم عزیز پر رنگ تر از همیشه، خود را نشان می دهد.

نتیجه گیری:

با گسترش ارتباطات و دنیای امروزی، خیانت ها راحت تر و ساده تر شده و دیگر پیچیدگی های گذشته رو ندارد! و به همان اندازه آسیب زا و خطرناک تر شده است، در نتیجه باید دقیق تر و باهوش تر بود. عوامل زیادی هست به جز ۱۰ مورد بالا، که در اینجا سعی شده به مهم ترین و پرکاربردترین آن اشاره کنیم. خوشحال خواهیم شد، نظرات شما رو در این خصوص بدانیم و تبادل اطلاعات بیشتری با یکدیگر داشته باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *