تالار عروسی – جملات زیبای عروس و داماد در روز عروسی

متن زیبا برای عروس و داماد

۱- من نیازی به گفتن زیبایی همسرم ندارم ، او در روز و شب زیباست و من هر روز عاشق تر از دیروز میشوم ولی زیبایی ظاهری او دلیل بر عشق من نیست بلکه باطن زیبای او باعث این عشق شده است و من الان خوشبخترین مرد دنیا هستم که همچون همسری مثله تو دارم ای زیباترینم.

۲- آدم های خوب زیادی در زندگیم بودند که باعث رقم خوردن این مراسم شدند. پدر و مادر که من را بزرگ کردن و به من معنی واقعی عشق را یاد دادند. پدر و مادر همسرم که زیباترین و بهترین و کامل ترین دختر را تربیت کردند و من نیز الان خوش شانس ترین مردی هستم که چنین نعمتی نصیبش شده است.

۳- همیشه در زندگیم وقتی به دو راهی میرسیدیم نمی دونستم کدام را انتخاب کنم اما زمانی که با عشقم رو به رو شدم بدونه هیچ ترسی او را انتخاب کردم زیرا او باعث تمام آرامش و خوشبختی من است.

۴- همه ما در لحظات مختلفی بودیم مانند خوشحالی، ناراحتی و یا استرس برای برگذاری یک عروسی در تالار و یا نگرانی دادن کارت عروسی به مهمان ها،ولی همه اینا برای من نگرانی نداشت زیرا در کنار شخصی بودم که همه مشکلات درکنارش پوچ میشد و در کنار همسرم همیشه آرامش دارم.
کارت عروسی دیجیتال ودینگ کارت

۵- الان که همسرم شدی،به این فکر نمیکنم که قراره چه کارهایی برایم انجام بدهی، بلکه به این فکر میکنم من چه کار هایی می توانم برایت انجام بدهم، حتی نمی توانم صبر کنم که چگونه حسی دارم وقتی که شب در آغوشت می خوابم و صبح وقتی بوی خوشت را حس میکنم از خواب بیدار شوم، به این فکر میکنم که چگونه می توانم تو را بیشتر بخندانم و بیشتر تو را شاد کنم و چگونه آرامش بیشتری در زندگی خودمان بیاوریم.

۶- ای همسره زیبایم، هیچ کلمه و هیچ شعری در وصف وجود تو وجود ندارد و هیچ کدام شایسته ی توصیف تو نیستند و من فقط میتوانم بگویم که تو به زیباترین شکل، قلبم را پر از عشق و محبت کرده ای. ممنون که مرا به عنوان همسرت انتخاب کردی.

۷- من داستان های زیبا و عاشقانه های زیادی را خوانده ام اما به هیچکدام اعتقادی نداشتم تا زمانی برای اولین بار در چشمان زیبای تو غرق شدم و عاشقت شدم، لبخندت مانند خورشید برای گل ها و چهره ات همچون ماه میدرخشد ولی از همه چیز مهم تر این است که من  گمشده ام را پیدا کرده ام و الان همسرش شده ام.

۸- تو بهترین فرد زندگیم هستی، امروز اولین روزه ازدواجمون هست و همینطوری اولین های زیبا مثله اولین خانه مشترکمان ، اولین فرندمان و هزاران اولین زیبای دیگر که قرار است با تو داشته باشم تو عشقه من هستی ای همسر زیبایم.

۹- تو زیباترین عروس دنیا هستی، تو بهترین انسان برای من هستی ، من عاشق این هستم که تمام زندیگم را با تو بگذارنم و هر روز شکرگذارم که همسری مانند تو دارم.

۱۰- خیلی راحته عاشقه تو بودن، نه فقط در روز های خوشمان بلکه در روزهای بدمان نیز اینگونه است، من دلم می خواهد که با تو جشن بگیرم وقتی که خوشحالی و دلم می خواهد وقتی ناراحتی تو را در آغوشم بگیرم و آرومت کنم،با تمام وجودم عاشقتم همسرم.

۱۱- تو نیمه گمشده من هستی، تو من را کامل میکنی، تو بهترین اتفاق زندگی من هستی، تو مثل مواد روی ماکارانی برای من هستی، با تو همه چیز ممکن می شود ای عشق من.

۱۲- ممنون که با من ازدواج کردی، بدونه شک می توانم بگویم ما بهترین روز ها را خواهیم داشت، وقتی که برای بار اول تو را دیدم اصلا پیش بینی نمی کردم که به اینجا برسیم و بسیار خوشحالم در کنارت هستم و به هیچ وجه نمی توانم خودم را بدونه تو تصور کنم.

۱۳- از ته قلبم ، از شما مهمانان عزیز، پدر و مادر که من را بزرگ کردید و راهنمایم کردید ممنونم، ممنون از خانواده همسرم که چنین دختر خوب و کاملی را بزرگ کردند.

۱۴- من در کنار دو انسان بزرگ و خوش قلب و مهربان و عاشق بزرگ شدم. پدر و مادر عاشق یکدیگرند و همیشه من وقتی این عشق را میبینم به خودم میگویم من هم باید چنین عشقی را داشته باشم تا بتوانم زندگی خوبی داشته باشم،خیلی ممنون از اینکه بهم یاد دادید که چطوری عشق بورزم و چطوری عاشق شوم و حالا من در کنار عشقم هستم و من و عشقم باهم ازدواج کرده ایم.

۱۵- تو از طریق قلبت به من متصل شده ای و حتی در لحظه ای که در کنارم نیستی، قلب تو درون سینه ی من شروع به تپیدن می کند.

۱۶- دوستت دارم با تمام وجود و با کنار تو بودن کامل می شوم.

۱۷- من می خوام که ضربان قلبم، با لبخندهای تو همراه باشه و هر چیزی که در دلت آرزو می کنی، بدونه بهانه حاضر کنم.

۱۸- تو از چهارراه دلم به نحوی عبور کردی که هوای دلم بوی نفس های تورا به خودش گرفته. با هر نفسی باز هم همان بو را استشمام می کنم. درختی در دلم کاشتی که تمامی برگهایش مرا به تو پیوند زده. دوستت دارم.

۱۹- دلم می خواد تو را هر روز با زبانی و با رنگی خاص صدا کنم و در صدای تو دوستت دارم را بیابی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *