بايد ها و نبايد ها در پيدا كردن يك كفش مناسب برای عروس خانم ها

در ليست بلند اكسسوري ها و لوازم جانبي عروس براي مطابقت با كفش عروس، احتمالا كفش عروس در بالاي صفحه جاي دارد. براي بعضي عروس ها پيدا كردن يك كفش خوب و مناسب جشن، به همان اندازه هيجان انگيز است كه براي انتخاب لباس عروس سرذوق می آیند. آنها زماني كه كودك بودند، رويا پردازي مي كردند، و مي خواستند كه يك جفت كفش زيبا به مجموعه كفش هايشان اضافه كنند. براي عروس هاي ديگر، امتياز دادن به كفش، براساس سادگي و با توجه به راحتي آن است. پس می توان گفت که، کفش در روز عروسي شما نقش مهم و بزرگي ايفا مي كند.

شما بايد آنها را دوست داشته باشيد و همچنين توجه داشته باشيد، كه آنها را مي خواهيد براي حدود ١٥ ساعت بپوشيد ( درباره ي آنها فكر كنيد). بنابراين چطور مي توانيد يك كفش مناسب جشن را پيدا كنيد؟؟ در اينجا ما درخواست كرديم از متخصصان مد عروس، كه عمده دلايل و راهكار هاي انتخاب و عدم انتخاب يك كفش عروس را به مشاركت بگذارند.

بايد ها و نبايد ها در پيدا كردن يك كفش مناسب برای عروس خانم ها

 

کارهایی که حتما باید انجام دهید

۱- در ابتدا كفش هاي تان را زودتر از لباس تان پيدا كنيد

اگر شما در لباس رويايي جشن تان را پيدا كرديد و واقعا آن را دوست داريد مي توانيد آن را خريداري كنيد. دليل آن اين است كه شما مي خواهيد كفش روز جشن تان را با لباس عروسي تان در خيلي از موارد مثل سبك، استايل، رنگ، جزييات و … ست كنيد. طول لباس عروسي تان نيز مهم است اگر شما يك لباس كوتاه مي خواهيد، كفش شما مي تواند شامل چندين اكسسوري مثل رنگ، گلچين و گل باشد، اما اگر لباس شما بلند است، مي توانيد از كفش هايي كه بيشتر هدف شما راحتي باشد، استفاده كنيد. يك دليل ديگر براي اينكه ابتدا بايد كفش هاي تان را بخريد اين است كه شما براي هر پروي لباسي كه انجام مي دهيد، به کفش هایتان نیاز دارید.

 

 

۲- خرید اینترنتی کفش عروسی

یکی از بهترین روش هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد، جستجوی اینترنتی می باشد. اینترنت، طیف وسیعی از اقلام را در دسترس شما قرار می دهد که به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید. تعداد فروشگاه هاي انلاين نسبت به فروشگاه هاي معمولي بيشتر است و با خريد انلاين مي توانيد طيف گسترده اي از كفش ها را در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد توجه بيشتري به جزييات مورد علاقه و پسوندتان بكنيد.

وقتي سايت هاي مورد نظرتان را انتخاب كنيد مي توانيد وقت خود را صرف ديدن مدل ها در كمترين زمان و تفاوت آن ها با هم بكنيد و بهترين گزينه را در كمترين زمان انتخاب كنيد.

۳- آب و هوای زمان مراسم و محل برگزاري جشن تان را بشناسيد

حتما، کفشی را که می خواهید تهیه کنید، با آب و هوای زمان مراسمتان منطبق کنید.همچنین در نظر داشته باشید که مراسمتان در چه مکانی برگزار می شود. تالار یا باغ تالار. اين چيزها به ويژه زماني درست است، كه شما جشن تان را در بيرون و فضاي آزاد برگزار كنيد. محل برگزاري عروسي شما تاثير زيادي روي مقدار پاشنه كفش شما دارد. مثلا هنگام راه رفتن در شن و ماسه در ساحل دريا خيلي سخت تر و پرهزينه تر است نسبت به راه رفتن در كليسا.

۴- سبك خاص خود را حفظ كنيد؛

از آنجايي كه خريداريه كفش و لباستان از يك مجموعه بعيد و محال است ولي حفظ كردن يك سبك مناسب و سازگار مهم است

۵- حتي بعد از خريدتان تلاش كنيد؛

تا زماني كه مي توانيد كفش هايتان را قابل برگشت نگه داري كنيد، آنها را در خانه ( در داخل يك باكس تميز و كف پوش شده) قرار دهيد. براي امتحان كفش ها توصيه مي شود تا حدود يك ساعت در حالي كه كفش ها را پوشيده ايد بايستيد اگر دچار مشكل شديد آن كفش ها گزينه خوبي براي شما نيستند، آنها براي شما در طول جشن ازدواجتان، جلسات عكاسي و پذيرش راحت نخواهد بود.

 

کارهایی که هرگز نباید انجام دهید.

۱- صبر كردن براي انتخاب كفش تا اخرين لحظه!

اگرچه اين ايده ال است كه كفشتان را قبل از خريدن لباستان پيدا كنيد. اما شما بايد توجه داشته باشيد، كه هر دوي آن ها را در يك زمان در نظر بگيريد، نه فقط بخاطر اينكه نياز داريد كه آن ها را با هم مطابقت دهيد، بلكه بخاطر اينكه شما نياز داريد به كفشتان را با لباستان پرو کنید و تغييرات لازم را اعمال كنيد.  و اینکه چه قدر كفش شما بايد پاشنه داشته باشد و مي تواند اطلاعات مهم براي تنظيم طول لباستان را به خياطان و دوزندگان بدهد.

۲- ترسيدن از رنگ هایي بجاي رنگ سفيد

شما مي توانيد هر سبك ديگري را براي ساختن روز جشنتان انتخاب كنيد كه چه رنگ كفشي به چه نوع عروسي بستگي دارد. اگر شما بيشتر سبك سنتي دوست داريد بايد از كفش هاي به رنگ سفيد استفاده كنيد، اما اگر اينطور نيستيد از انتخاب كفش هاي رنگي و رايج نترسيد، اگر شما مي خواهيد چيزهاي بيشتري را اضافه كنيد، پيشنهاد ميكنم كه توجه كنيد به فلزاتي شبيه نقره، طلا يا طلاي رز كه به لباس و جواهرات و هر چيزي جذابيت و جلوه خاصي مي دهد. براي كسانيكه مي خواهند كفش هاي رنگي داشته باشند، راه هاي مختلفي وجود دارد كه مي توانيد همه آن ها را به هم مرتبط كنيد، تا منطقي به نظر برسد.

اگر دسته گل شما رنگي باشد مي توانيد كفش هاي خود را مطابق با آن خريداري كنيد. براي مثال در بعضي افراد انتخاب كفش قرمز به خاطر دسته گل قرمز و انتخاب كفش يا صندل زرد رنگ مطابق با لاله هاي زرد است.

بايد ها و نبايد ها در پيدا كردن يك كفش مناسب برای عروس خانم ها

۳- فراموش كردن اينكه ارامش را اولويت بندي كنيد

در نهايت آرامشتان را فراموش نكنيد. شما بايد از اين كفش ها براي لذت بردن از خودتان استفاده كنيد و آن ها را سفارش دهيد. خب نقطه ضعف آن چيست؟ كفش پاشنه بلند باعث ايجاد فشار بيشتري بر روي پاهاي شما مي شود. توجه داشتن و استفاده كردن از يك كفش با پاشنه كم ارتفاع، علاوه بر اينكه فشار وارده بر پايتان را كم تر مي كند بلكه در حفظ حالت ايستاده و رقص بسيار طولاني شما نيز نقش مهمي دارد. فراموش نكنيد كه در انتخاب نوع كفش بايد عرض پاهايتان را نيز در نظر بگيريد. بعضي افراد داراي پاهاي عريض و بعضي ديگر داراي پاهاي باريك هستند. بعضي از كفش ها براي عرض هاي مختلف پا نيز قابل تنظيم هستند كه به راحتي براي هركسي كه از مسائل باريكي و پهن بودن پايش رنج ميبرد مناسب است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *