میوه و شیرینی عروسی – ۵ ایده ی جذاب برای میوه های روز عروسیتان

میوه و شیرینی عروسی – ۵ ایده ی جذاب برای میوه های روز عروسیتان – یکی از خوشمزه ترین و خوش آب و رنگ ترین قسمت مراسم و تشریفات عروسی شما، انتخاب میوه هایی است که هم برای پذیرایی و هم برای میوه آرایی فضای برگزاری مراسمتان استفاده می کنید.

سه عامل در انتخاب میوه های عروسیتان نقش دارند:

۱- فصلی که در آن تصمیم به برگزاری عروسیتان دارید.

۲-  هزینه ای که برای خرید میوه در نظر گرفته اید.

۳-  سلیقه شما نیز در انتخاب نوع میوه بسیار بسیار حائز اهمیت است.

تیم مشاوره تالارنامه، برنامه ریزی به صورت آنلاین برای شما در نظر دارند که در زیر می توانید به راحتی مراسم عروسی خود را برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی مراسم عروسی

ما در اینجا چند پیشنهاد در انتخاب نوع میوه هایتان برای شما داریم .

بهتر این است که میوه های که برای پذیرایی از مهمانانتان انتخاب می کنید بیشتر میوه هایی باشند که در منطقه محل زندگیتان قابل دسترس هستند. همچنین این را نیز در نظر داشته باشید میوه هایی برگزینید که بیشتر مردم آنها را دوست دارند و خوردن آنها نیز راحت باشد. اگر شما میوه ای انتخاب کنید که هر چند گران و کمیاب باشد اما بیشتر مهمانانتان آن را دوست نداشته باشند، میوه ها دست نخورده باقی می مانند، که در اینصورت انتخاب شما حتما هیچ فایده ای نخواهد داشت.

حالا ما در این مقاله قصد داریم ایده هایی برای چگونگی پذیرایی و میوه آرایی با استفاده از میوهای خوشمزه عروسیتان به شما نشان دهیم. تا پایان این مقاله با سایت تشریفات تالارنامه همراه باشید.

میوه و شیرینی عروسی

میوه آرایی – ایده های جذاب برای میوه آرایی در روز مراسم عروسی شما

۱- کارت  + میوه خوشامد گویی!

در این ایده  قصد داریم یک کاربرد خلاقانه و دو جانبه برای میوه های عروسی در نظر بگیریم. شما در چند نقطه از مکان برگزاری مراسم عروسیتان می توانید جایگاهایی برای چیدن میوه ها در نظر بگیرید. چنانچه قصد دارید کمی متفاوت تر از سایرین باشید، ما به شما چگونگی استفاده از میوه های عروسی به عنوان راهنما مهمان ها را پیشنهاد می دهیم.

در این روش شما به یک نوع میوه و تعدادی برگه کاغذی نیاز دارید. چنانجه تعداد مهمان های شما اندک است به تعداد مهمان ها میوه تهیه بفرمایید و به همان اندازه تعدادی برگه کوچک کاغذی نیز فراهم کنید. می تواید در ورودی محل برگزاری مراسمتان یک میز بزرگ قرار دهید و به شیوه مناسبی به کمک سلیقه خود میوه ها را بچینید.

.

به هر میوه یک تکه کاغذ بچسپانید و با فاصله کنار هم قرار دهید. روی برگه ای که خدمتتان عرض کردم، نام مهمان خود و همچنین شماره میزی که برایش در نظر گرفتید را بنویسید و از او دعوت کنید تا در جایگاهش بنشیند.

چنانچه تعداد مهمانان شما زیاد است، می توانید به ازای هر خانواده یک میوه با کاغذ راهنما روی میز ذکر شده استفاده کنید. شما می توانید از هر نوع میوه ای استفاده کنید ولی برای اینکه کارِ شما یکدست و شیک جلوه کند، پیشنهاد ما تنها استفاده از یک نوع میوه و ترجیحا یک رنگ است.

همچنین در صورتیکه قصد ندارید از میوها به عنوان راهنمای مهمان ها استفاده کنید ما یک پیشنها دیگر در این رابطه برای شما در نظر گرفتته ایم. در صورتیکه در مکان برگزاری شما راه پله وجود دارد می توانید در دو طرف راه پله به شیوه ای که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید میوه بچینید و مهمانان خود را ذوق زده کنید.

 

میوه و شیرینی عروسی

۲- نوشیدنی + میوه های مراسم عروسی !

می توانید پذیرایی از مهمان با میوه و نوشیدنی را با هم ترکیب کنید. روش های زیادی برای اینکار وجود دارد و ما چند پیشنهاد ساده و شیک برای شما در نظر گرفته ایم.

به روش جالبی میوه ها را درون یک جعبه چوبی زیبا بچینید و با یک نوشته یا یک تابلو حاوی نوشته از مهمانان بخواهید از خودشان پذیرایی کنند. می توانید میز میوه ها را در یک گوشه قرار دهید و سپس میوه ها را به زیبایی هر چه تمام تر تزئین کنید. در کنار میوه ها نوشیدنی های خود را درون شیشه ها و ظرف های بزرگی بریزید. برای استفاده بهتر می توانید لیوان ها را نیز در کنار ظرف ها قرار دهید. درون ظرف نوشیدنی تکه های خوشمزه و با رنگ های زیبا بیندازید تا نمایی بهتری به تزئیناتتان بدهد.

میوه و شیرینی عروسی

۳- غذا و میوه عروسی روی یک میز کنار هم

این هم یک ایده رایج و مرسوم. برای اینکه کمی متفاوت تر باشد خودتان سلیقه به خرج بدهید. بین ظروف غذا خوری و گل ها و میوه ها یک توازن ایجاد کنید. گل ها و میوه ها را در وسط میز به خط کنید. یکی در میان، میوه و گل قرار دهید. برای هر دو مهمانی که روبروی هم قرار دارند به اندازه،  میوه در ظرف قرار دهید. گل های مورد نظرتان را درون یک گلدان شیک و کم هزینه قرار دهید تا طراوت بیشتری به میز غذاخوری بدهید. برای تزئین میوه ها می توانید از برگ درخت همان میوه ها نیز استفاده کنید.

میوه و شیرینی عروسی

در صورتیکه قصد ندارید از گل و گلدان روی میز غذاخوری مراسم عروسیتان استفاده کنید، هیچ ایرادی ندارد. می توانید میوه ها را پشت سر هم و سرتاسر میز بچینید. می توانید از برگ های درخت همان میوه ها، در صورت دسترسی، برای تزئین اطراف میوه ها بر روی میز استفاده کنید.

میوه و شیرینی عروسی

شما همچنین می توانید درون یک گلدان تعدادی میوه کوچک قرار دهید. بعد از قرار دادن میوه ها نوبت به قرار دادن گل درون گلدان و روی میوه ها می رسد.

میوه و شیرینی عروسی

یک ایده دیگر برای شما این است که از میوه ها به عنوان گلدان سر میز غذا استفاده کنید. برای مثال در این تصویر مشاهده می کنید که در هر نارنگی روی میز، یک شاخه گل کوچک و زیبا کاشته شده است و از میوه های خالی شده مانند آناناس، نارنگی، یا هر میوه ی دیگری بعنوان گلدان استفاده شده است.

میوه و شیرینی عروسی

 

 

 

۴- تزیین کیک عروسیتان با استفاده از میوه

همیشه میوه های طبیعی خوشرنگ ترین و خوشمزه ترین و دم دست ترین تزیین برای روی کیک ها مخصوصا کیک عروسی شماست. نوع تزیین کیکتان با میوه های طبیعی بستگی به سلیقه شما و میوه ی مورد علاقه تان دارد. در اینجا دست شما برای استفاده از میوه ها باز است. تزیینی تجملی یا بسیار ساده.

میوه ها با هرنوع تزیین عالی بنظر می رسند.

میوه و شیرینی عروسی

 

۵- پاکت هدیه میوه به مهمانانتان

این یک ایده جالب برای پذیرایی خوشمزه از میهمانانتان است.  شما در صورت علاقه تان می توانید پاکتهای کوچک کاغذی و زیبا تهیه کنید و میوه های خوشمزه برای هدیه به مهمانتان را درون آن ها بریزید.

این ایده همچنین برای زمانی مناسب است که شما بیش از اندازه لازم برای مراسمتان میوه تهیه کردیه اید. در اینصورت یک ایده برای خاطره انگیز شدن مراسمتان، خوشحالی مهمانان و حیف نشدن میوه ها هدیه دادن میوه ها در این پاکتهای زیباست. بر روی پاکت نیز می توانید جملاتی درباره روز عروسیتان بنویسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *