کیف وسایل ضروری روز عروسی مخصوص عروس

در روز عروسی، چون روز پر استرسی می باشد، اکثر عروس خانم ها فراموش می کنند که چه وسایل ضروری را باید حتما همراه خودشان داشته باشند. این وسایل به قدری ضروری هستند که نباید حتی یکی از آنها را فراموش کنید. در زیر ۱۵ وسیله ضروری را برای شما بیان کرده ایم که سعی کنید کیف کوچکی را همراه وخودتان داشته باشید و این وسایل تا آخر شب عروسی همراهتان باشد.

۱- خوراکی های مقوی همراه خود داشته باشید.

شما حساب کنید، از صبح زود که به آرایشگاه می روید،  چندین ساعت زیر دست آرایشگر مشغول آرایش که نه! گریم هستید. و بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت به همراه آقا داماد به سمت آتلیه می روید و بعد تازه وارد مراسم می شوید و مشغول پایکوبی می شوید و در نهایت باید از تک تک مهمانان بخاطر آمدنشون تشکر کنید! به علت اینکه صبح زود بیدار می شوید و میلی به صبحانه ندارید و همچنین استرس زیادی نیز شما را در بر می گیرد، مطمئن باشید که در وسط روز دچار ضعف می شوید و قند خونتان به شدت کاهش می یابد و سردرد و عصبانیت به شما حمله می کند. اگه عروس خانم یهو قندشون بیفته نباید یه خوراکی مقوی همراه خودش داشته باشه؟ بسیار و بسیار ضروری است. از خودتان غافل نشوید.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۲- داشتن دمپایی می تونه به راحتی شما کمک زیادی کنه!

در آرایشگاه و بعد از اتمام آرایش، زمانیکه از آرایشگاه، به همراه آقا داماد به سمت آتلیه می روید، ممکن است بخاطره ژست هایی که به شما گفته می شود بگیرید، اونم با کفش پاشنه بلند! شما را کمی اذیت کند. برای اینکه گاهی پای شما هم نفسی تازه کنه، بردن دمپایی رو به شما پیشنهاد می کنیم. کسی از دوست و آشنا هم نیست که شما را دمپایی به پا ببیند! روز عروسی شما، روزی خاص است. هوای خودتان را داشته باشید، تا از تک تک لحظات آن، لذت ببرید.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۳_ جعبه خیاطی اونم وقتی که لباس شما دچار پارگی شده حکم نعمت بزرگی را خواهد داشت!

لباس عروس، لباسی بسیار حساس و سفید است که به راحتی ممکن است پاره و یا حتی سوراخ شود. . یا حتی با آقای داماد وارد مجلش شدید و از شما استقبال گرمی توسط ترقه و فشفه ها شده است.اما آثار آن اعم از سوراخ های ریزی که روی لباس شماست خود را آشکا را نشان می دهد. چه بسا ممکنه قسمتی از لباس شما را پاره کند! وسط مجلس، جلو اینهمه مهمون باید چیکار کرد؟ و یا موردی که خیلی رایج هست، معمولا لباس عروس هایی که با بند همراه است، گاهی وسط مجلس از لباس جدا می شود. و اینجاست که داشتن جعبه ی خیاطی کوچک و حتی تیکه از پارچه ی سفید به شما خیلی کمک می کند. خیلییییی….

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۴- قطره ی مصنوعی چشم

قطره چشم مهم است، به ویژه اگر فکر می کنید ممکن است گریه کنید. اشک (شادی، بدیهی است) می تواند چشمان شما را خشک کند. آرایش چشمان شما هم زیاد است. و همین مسئله سوزش چشمان شما را ممکن است بیشتر کند. مخصوصا اگر از لنز استفاده کنید. و عادت به استفاده از لنز هم نداشته باشید.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۵- جعبه جواهرات

با این وضعیت گرونی طلا و ارزشمندی آن، باید با حواسی جمع از جواهرات خود مواظبت کنید. خصوصا روز عروسی که سر شما بسیار شلوغ است. ترجیحا جای مشخصی برای آن در نظر بگیرید و آن را درون کیف در جای مطمئنی قرار دهید.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۶- کاربرد فوری غلط گیر یا گچ سفید

اگر بنا به هردلیلی، روی لباس سفید شما، لکه ای ایجاد شود، عکس العمل شما چطور خواهد بود؟  باید با وسیله ای کوچک، سریع و موقتا لکه را از بین ببرید. در اینجا غلط گیر می تواند به شما کمک زیادی کند و یا حتی گچی که برای نوشتن روی تخت سیاه از آن استفاده می کنید هم کاربرد موثری می تواند داشته باشد.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۷- پول همراه خود داشته باشید.

داشتن پول به طور کلی باعث ایجاد حس امنیت می شود و اگر مشکلی پیش آمد که شما تنها بودید و باتوجه به زمان کم و استرسی هم که دارید، می تواند به شما کمک شایانی کند.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۸- همراه داشتن مام

عرق کردن با ایناهمه فعالیت و استرس یه چیز کاملا طبیعی است. اما بوی عرق، بسیار نا خوش آیند است. آن هم برای عروس خانم مجلس ما… پس حتما حتما مام همراه خود داشته باشید.

۹- بخار دستی

در اثر تحرک و جابه جایی ممکن است لباس شما دچار چروک شود و همین موضوع از جذابیت آن کم می کند. یک اتوبخاردستی می تواند مشکل شما را حل کند.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۰- استفاده از چسب ناخن و سمباده و لاک

این مورد بسیار شایع است که عروس خانم ها در حین فعالیت، یا ناخنشان شکسته و یا ناخن مصنوعی شان کنده شده است. و مسلما اتفاق خوش آیندی نخواهد بود. داشتن چسب ناخن می تواند این مورد را حل کند. و دقت کنید بعد از آن رویش سمباده بکشید و با لاک جدید آن را شبیه به روز اولش دربیاورید. پیشنهاد می کنیم از کسی کمک بگیرید، تا شمارو همراهی کند.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۱- شارژر یا پاور بانک

در دنیای امروز گوشی ها، دیگر عضوی از بدن محسوب می شوند. همراه داشتن آن دیگر الزامی است. ولی بدون شارژ فایده ای نخواهد داشت! پس پاور بانک و شارژر فراموش نشود.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۲- گیر سر

هنگامی که موی شما به هر دلیلی کمی باز می شود، داشتن یک گیر سر مشکی و مخفی به شما خیلی کمک خواهد کرد. دیگر آرایشگر شما کنارتان نیست که به شما کمک کند و حفظ آرایش موهای شما، در زیبایی تان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۳- دستمال کاغذی ویا دستمال مرطوب

با این حجم لباسی که پوشیده اید، شاید رفتن به سمت دست شویی و شستن دست ها زیاد منطقی نباشد! حتما دستمال مرطوب به همراه خود داشته باشید.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۴- خوش بو کننده دهان

بوی نامطبوع، آن هم مربوط به دهان شما جلوه ی خوبی به همراه نخواهد داشت. پس حتما از خوش بو کننده ی دهان استفاده کنید.

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۵- هنزفری

ممکن است شنیدن صدای شخصی و یا آهنگ خاصی به شما آرامش زیادی بدهد. خصوصا آهنگ های بی کلام. به طورکلی آهنگ تاثیر بسیار زیادی روی مغز انسان ها دارد. پس هنزفری به همراه خود داشته باشید. در آرایشگاه که زمان زیادی را باید بدون حرکت و زیر دست آرایشگرتان باشید، هنزفری بهترین همیار شما می تواند باشد. هنگامیکه آرایشگرتان مشغول کار بر روی ناخن ها می باشد و  یا زمان هایی که براشینگ موهایتان را انجام میدهد، بهترین موقع است که هندزفیریتون را بردارید و آهنگ های مورد علاقتان را گوش کنید

15 رازی که استرس شب عروسی تان را کم می کند.

۱۶- آب معدنی و لیوان یکبار مصرف

آب معدنی به همراه لیوان یکبار مصرف نیز یکی از موارد مهم در کیف همراه عروس خانم می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *