طراحی ناخن به روش بیبی بومر | آموزش (کاشت ناخن بیبی بومر) + قیمت و عکس جدید

طراحی ناخن به روش بیبی بومر، نوعی طراحی دو رنگ است. در این طراحی رنگ پایه ی کار عموما صورتی یا هلویی است که دو سوم طول ناخن را در بر می گیرد و رنگ دومی که در آن به کار می رود سفید می باشد. در کاشت به روش پودری از این طراحی استفاده می شود. رنگ سفید قسمت بلندی ناخن را شامل می شود.

شاید بسیاری از افراد در نگاه اول نتوانند فرق بین بیبی بومر و فرنچ ناخن را تشخیص دهند. چرا که در بیبی بومر نیز بلندی ناخن به رنگ سفید در می آید. اما تفاوت این طراحی با فرنچ در رنگ صورتی غالب ناخن است. البته در این نوع طراحی، هیچ خط رنگی روی سطح ناخن وجود ندارد.

در طراحی ناخن به این روش بیبی بومر، سرعت عمل ناخن کار بسیار مهم است. چرا که در این طراحی، رنگ های استفاده شده، باید در هم محو شوند و هیچ خطی روی ناخن باقی نماند، تاخیر در استفاده از لیکوئید که ماده ی اصلی کاشت ناخن به شمار می رود، باعث می شود که رنگ قبلی خشک شود و خاصیت خودش را از دست بدهد و دیگر توانایی حل شدن در رنگ دوم را نداشته باشد.
در روش کاشت بیبی هومر ابتدا رنگ سفید روی سطح ناخن کار می شود. (یعنی از وسط ناخن تا قسمت تاج) و در مرحله ی بعدی با یک قلموی تمیز، رنگ دوم از ریشه ی ناخن تا محل برخورد دو رنگ کشیده می شود.

قلموی خشک بدون برداشته شدن از سطح ناخن تا بخش سفید ناخن کشیده می شود، این کار باعث می شود که رنگ ها در هم تداخل پیدا کرده و خط بین شان از بین برود.

در این حالت رنگ هایی که در ابتدا به صورت مساوی روی ناخن پخش شده بودند، در آخر کار به تناسب هفتاد به سی برسند. بعد از تزریق مواد و سوهان کاری، طراحی ناخن به روش بیبی بومر نیز به پایان می رسد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که رنگ هایی که در این مطلب ذکر شده است، اجباری نیستند و دست مشتری برای انتخاب رنگ ناخن کاملا باز است.

ژلیش ناخن

ژلیش ناخن همان لاک های موقتی هستند که امروزه در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این لاک ها با ژل اکریلیک ترکیب شده اند. ژلیش مزایای بیشتری نسبت به لاک های دائمی دارد. دردسرهای کاشت ناخن نیز در این روش وجود ندارد.
در ژلیش ناخن، مواد ژل به اندازه ی بلندی ناخن های طبیعی شما روی ناخن قرار می گیرد و برای خشک شدن آن باید دست در دستگاه UV قرار گیرد.

ژلیش آسیبی به ناخن های اصلی شما نمی رساند و می توانید دو هفته تا هجده روز از آن ها استفاده کنید. برای پاک کردن این نوع لاک از الکل یا استون استفاده نکنید که در این صورت به ناخن هایتان آسیب خواهید رساند.

آرایشگر ها، معمولا ژلیش را به آن دسته از خانم هایی پیشنهاد می دهند که علاقه دارند همیشه بر روی ناخن هایشان لاک داشته باشند، اما نسبت به انجام آن بی حوصله هستند یا زمان کافی برای انجامش ندارند.

برای آن دسته از خانم های با سلیقه ای که با آب زیاد سرو کار دارند و علاقه ای هم به استفاده از دستکش ندارند، ژلیش ناخن پیشنهاد خوبی است. در طی زمان ژلیش زیبایی و براقی خودش را از دست نمی دهد و نیازی به تجدید پیش از 18 روز ندارد.
برای افرادی که ناخن هایی حساس و شکننده دارند، یا آن دسته از خانم هایی که عادت به جویدن ناخن دارند، استفاده از روش ژلیش پیشنهاد نمی شود.

برای حفظ زیبایی ناخن هایتان بعد از پاک کردن ژلیش از روغن های مخصوص تقویت ناخن استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *