۷۰ مدل تزیین سفره عقد جذاب با انواع تزئینات مختلف برای تالار و منازل

سفره عقد از انواع سفره های سنتی در ایران است که در هنگام برگزاری مراسم عقد یا عروسی چیده می شود و عروس و داماد بر سر این سفره می نشینند و به خطبه عقد گوش می دهند. تزیین سفره عقد از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید عکس هایی با کیفیت و جذاب از مراسم عقدکنان و عروسی خود به یادگار داشته باشید بهتر است سفره عقدتان را به زیباترین شکل ممکن بچینید. 

قبل از انجام تزیینات برای سفره عروسی و عقد ابتدا باید سبک طراحی سفره عقد را تعیین کنید سپس وسایل و اجزای مورد نیاز سفره عقد را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که اگر شما مهارت لازم را برای چیدن سفره عقد داشته باشید بدون صرف هزینه های اضافی می توانید سفره ای زیبا و جالب را برای مراسم عقد کنان خود طراحی کنید.

سفره عقد سنتی

  •  اصل جنس
  •  سپهر چوب

تزیین سفره عقد با ۷۰ ایده خلاقانه و جالب

برای چیدمان سفره عروسی و عقد از انواع سبک های مدرن و سنتی استفاده می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما بستگی دارد. در ادامه ایده هایی برای تزیین سفره عقد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

گل آرایی سفره عقد

تزیینات زیبا و خلاقانه برای سفره عقد

توجه داشته باشید که قبل از چیدمان سفره عروسی و عقد ابتدا باید وسایل ضروری نظیر قرآن و آیینه و شمعدان و نبات و نقل و سکه و فندق و گردو و تخم مرغ و گل و میوه و نان و پنیر و سبزی و عسل و کله قند را تهیه کنید همچنین می توانید برای چیدمان سفره عقد از طبق رسم و رسومات خود از اجزای دیگری نظیر گلاب و اسفند و دانه خشخاش و نمک و رازیانه و برنج و چای کندور نیز استفاده نمایید.
بعد از تهیه اجزای مورد نیاز برای سفره عروسی و عقد باید به چیدمان و تزیین سفره عقد بپردازید. گل آرایی و میوه آرایی و شمع آرایی برای سفره عروسی و عقد از اهمیت زیادی برخوردار است همچنین انتخاب ظروف برای سفره نیز دارای اهمیت است و شما می توانید از انواع ظرف های کریستال و نقره ای و سیلور و … برای چیدمان سفره عید استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید سفره عقدتان را به صورت سنتی و کلاسیک بچینید بهتر است از پارچه های قلم کار و ترمه استفاده نمایید. برای چیدمان سفره های عروسی و عقد با سبک مدرن نیز می توانید از انواع تورهای رنگی و پارچه دانتل استفاده نمایید.

تزیین خلاقانه سفره عقد

تزیین خلاقانه برای سفره عقد

تزیینات شیک و خلاقانه برای سفره عروسی و عقد

چیدمان زیبا و جالب سفره عروسی و عقد

تزیین ساده سفره عقد

سفره عقد و عروسی ساده

گل آرایی سفره عقد

تزیین سفره عقد با گل

تزیین زیبا و جالب سفره عقد

تزیین سفره عروسی برای تالار

سفره عقد

سفره عروسی و عقد ساده

نورپردازی سفره عقد

تزیین سفره عروسی

چیدمان زیبا برای سفره عقد

چیدمان سفره عروسی

تزیین زیبا و جالب سفره عقد

سفره عقد مدرن و شیک

تزیین زیبا سفره عقد

سفره عروسی و عقد مدرن و زیبا

تزیین زیبا برای سفره عقد

تزیینت سفره عروسی

تزیین شیک سفره عقد

چیدمان زیبا و بی نظیر برای سفره عروسی و عقد

تزیین شیک و خاص سفره عقد

تزیین خلاقانه و جالب برای سفره عروسی

تزیین جالب و خاص برای سفره عقد

تزیینات جالب برای سفره عروسی

تزیین ساده سفره عقد

سفره عقد و عروسی ساده

سفره عقد زیبا و بی نظیر

سفره عقد شیک و مدرن

مدل تزیین سفره عقد

سفره عقد و عروسی جذاب و زیبا

برای چیدمان سفره عقد سنتی از ظرف های فلزی و سفالی استفاده می شود که ظرف های سفالی نسبت به طرف های فلزی قیمت کمتری دارند و به راحتی می توانید این ظروف را تهیه کنید. برای چیدمان و تزیین سفره عقد مدرن نیز می توانید از انواع ظرف های کریستال و گیلاسی و … استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر سفره عروسی و عقد بهتر است چند میز پایه کوتاه در زیر سفره قرار دهید تا سطح سفره بالاتر بیاید و بتوانید بخشی از اجزای سفره و ظرف ها را در سطح بالاتری قرار دهید و بخشی دیگر را هم در سطوح پایین تر بچینید.
مهم ترین جزء سفره عروسی و عقد قرآن است که بهتر است با توجه به اندازه قرآن رحلی زیبا و شیکی را تهیه نمایید و قرآن را در بالاترین سطح سفره و در نزدیکی جایگاه عروس و داماد قرار دهید.
گلاب را می توانید درون تنگ های شیشه ای یا گلاب پاش سفالی بریزید سپس گلاب را در مکانی مناسب از سفره قرار دهید. نبات یکی دیگر از مهم ترین اجزای سفره عقد است که شما می توانید برای جذابیت بیشتر سفره نبات زعفرانی و سفید را با یکدیگر ترکیب کنید و آن ها را درون ظرفی مناسب بچینید همچنین می توانید برای تزیین نبات از انواع ایده های خلاقانه استفاده نمایید.

چیدمان سفره عقد

تزیین زیبا و بی نظیر سفره عروسی

تزیین سفره عقد با 70 ایده خلاقانه

تزیینات زیبا سفره عقد با شمع

چیدمان زیبا و بی نظیر سفره عقد

چیدمان بی نظیر سفره عقد

سفره عقد زیبا و جالب

تزیین سفره عروسی

سفره عقد

مدل سفره عروسی مدرن و شیک

سفره عقد زیبا و جالب

گل آرایی سفره عروسی

سفره عقد مذهبی

سفره عروسی و عقد مذهبی

سفره عقد شیک

تزیینات جالب سفره عروسی با شمع

سفره عقد

تزیین سفره عقد با گل

تزیین زیبا و جالب سفره عقد

تزیین شیک و جالب سفره عروسی

چیدمان بی نظیر سفره عقد

سفره عقد زیبا و سنتی

سفره عقد

سفره عقد در تالار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *