۵ ایده عروسی به سبک کریسمس

انتخاب بیشتر افراد برای برگزاری مراسم باشکوه عروسی خود، روزهایی شاد به همراه مناسبتی خاص می باشند. در ایران، عروس خانم ها و آقا دامادها اعیاد مذهبی و یا آخرهفته ها را به عنوان گزینه های مناسب در نظر می گیرند. یکی از آن گزینه ها می تواند جشن کریسمس باشد. کریسمس جشنی است که در آیین مسیحیت به منظور گرامی داشت زادروز عیسی مسیح برگزار می شود. معمولا درروز ۲۵ دسامبر و شامگاه ۲۴ دسامبر برگزار می شود، اما برای ارتباط مراسم، با این جشن از چه ایده هایی می توانیم استفاده کنیم؟

به طور خلاصه در این مقاله به ۵ مورد از ایده های کریسمسی اشاره خواهیم کرد.

عروسی به سبک کریسمس

۱- کارت عروسی کریسمسی

تزیینات، رنگ، حتی سبک نوشتن دعوت نامه ها و یا کارت های عروسی خود را می توانید کریسمسی انتخاب کنید. مانند: جوراب کریسمسی، آدم برفی و یا درخت کریسمسی کوچولو…همچنین از رنگ هایی چون قرمز و یا سبز در کارت استفاده کنید.

 

۲- لباس عروس کریسمسی

در هنگام پوشیدن لباس عروس، می توانید یک لباس بلند از جنس مخملی سفید روی آن بپوشید، و یا کمی خز مصنوعی همراه آن باشد. حتی در میکاپ عروس و در قسمت طراحی ناخن می توان باز از طرح های کریمسی استفاده کرد. همچنین آقا داماد می تواند از یک جلیقه و یا کروات قرمز و یا سبز رنگ استفاده کند. تم رنگ عروسی خود را از بین قرمز روشن و یا سبز شکاری انتخاب کنید. و به آن حتما رگه هایی از طلایی و نقره ای اضافه کنید.

 

۳- گل ها و تزیینات

می توانید استفاده کنید. برگ های اطراف این Opsinsettia از گیاه مرسوم  گیاه گل های قرمز دارد، که باز ترکیبی از رنگ های قرمز و سبز خواهد بود. در خارج از ایران از این گیاه برای جشن کریسمس خود استفاده می کنند. اگر مایل به استفاده از گیاه گلدار نبودید حتما از گیاهان سبز رنگ استفاده کنید.

 

۴- گروه موسیقی

آیا گروه موسیقی و یا دی جی مراسم شما، آهنگ های کریسمسی مانند ( راکین در اطراف درخت کریسمس) و یا ( صدای جرنگ و جرنگ بل راک) را پخش خواهد کرد؟ خواندن این آهنگ ها به صورت دسته جمعی، به حال و هوای کریسمسی در مراسم شما کمک خواهد کرد.

 

۵- یادبود کریسمسی عروس و داماد

استفاده از جوراب های کوتاه کریسمسی که پر از آب نبات و زیورآلاتی هستند که نام عروس و داماد به همراه تاریخ عروسی که بر روی آن چاپ شده است، می تواند گزینه ای جذاب برای یادبود عروس و داماد باشد. ضمن آنکه با ربان قرمز و یا سبز و زنگ های نقره ای تزیینات لازم را می توانید انجام دهید. از ذهن خلاق و تخیل خود نهایت استفاده را کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *