ده مدل کیک برای مراسم عروسی

معیار هایی مانند سبک کیک، دیزاین کیک، طعم،نوع فندانت، حجم و . . .  اما خیالتان راحت نیاز نیست به تنهایی تمرکز کنید فقط کافیست با عروسی مارکت در این مقاله همراه باشید تا ما به کمک شما بیاییم.

بعد از اتمام این مقاله شما علاوه بر آشنا شدن با 10 مدل کیک مختلف می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. کیک رمانتیک (romantic cake)

استفاده از گل در طراحی و دیزاین کیک یکی از تازه ترین مدل ها است که می توانید با انتخاب این گزینه یک کیک به اصطلاح رمانتیک برای شب عروسی خود سفارش دهید.

  1. کیک تک لایه (Single Tier)

کیک های تک لایه مدلی از طراحی هستند که در سال 2019 بیشترین سفارش را داشته اند این کیک ها برای مراسمی که مهمان های محدود دارد مناسب است و حالت طبقاتی ندارد.

  1. زیبا / لوکس (Elegant/ Luxury)

اگر طرفدار برگزاری مراسم لوکس هستید انتخاب کیک لوکس یا به اصطلاح لاکچری یکی از گزینه هایی هست که باید دقت بسیاری در آن داشته باشید.

  1. چیز کیک (cheesecake)

یک انتخاب پر ریسک برای شب عروسی . الیته برای عزیزانی که به سلامتی خود خیلی اهمیت میدهند انتخاب مناسبی است اما برای شب عروسی که مهمان های زیادی حضور دارند انتخاب چندان مناسبی نیست هم به دلیل مقرون به صرفه نبودن هم طعم خاصی که امکان دارد مورد توجه همه قرار نگیرد.

  1. کیک سبز (green cake)

استفاده از گل های سبز مانند کیک رمانتیک که در طراحی کیک از گل طبیعی استفاده می شد در این مدل هم از برگ گیاهان خاص استفاده شده لازم به ذکر بعید می دانیم این نوع طراحی در کشور ما انجام شود و این مدل تقریبا یک مدل خاص از کیک است که در کشور های اروپایی به عنوان کیک سبز شناخته می شود.

  1. کیک دوناتی (Doughnut)

این کیک به هیچ عنوان توصیه نمی شود و در کشور های اروپایی که می خواهند هزینه مراسم به شدت پایین باشد از این مدل استفاده می کنند البته لازم گفته شود که در اروپا مانند کشور ما به مراسم عروسی اهمیت نمی دهند و به شکل عادی به آن نگاه می کنند.

  1. کیک شکلات تلخ (dark chocolate )

اگر شما طرفدار شکلات تلخ هستید پیشنهاد می شود که از این نوع کیک استفاده کنید اما لازم است که بدانید به صورت کلی اگر از شکلات تلخ استفاده نشود بهتر است فراموش نکنید در شب عروسی فقط شما حضور ندارید و باید انتخابی کنید که به مذاق همه خوش بیاید پس بهتر است از کیکی استفاده کنید که در پخت آن از شکلات تلخ استفاده شده است .

 

  1. کاپ کیک (cupkaek)

استفاده از تعداد زیادی کیک کوچک یا به اصطلاح کاپ کیک.

این نوع کیک همین طور که میدانید بسیار خوش طعم است اما فراهم کردن آن برای مراسم کمی سخت است زیرا باید تعداد زیادی کیک حاضر شود اما مدل جدیدی است که در کشور های اروپایی به شدت سفارش داده شده است.

  1. مدرن (modern)

طراحی کیک خود را به یک شیرینی فروشی  خوش ذوق بسپارید تا برای شما یک کیک با طراحی مدرن درست کند.

  1. کلاسیک (classic)

آخرین گزینه کیک کلاسیک است که  بیشترین سفارش را برای مراسم عروسی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها هم برای مراسم عروسی همین نوع کیک است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *