کراستاس (تقویت، ترمیم، سلامت مو با کراستاس) | درمان با کراستاس چیست؟

کراستاس یک راه حل جدید برای برطرف کردن وزی و پفی مو است. وزی مو دلایل بسیاری دارد. یکی از شایع ترین آن ها تغییر مداوم رنگ مو و دکلره کردن آن است.

اغلب خانم ها به شیوه ی قدیمی، سعی می کنند که با سشوار کشیدن های مرتب، وزی موهایشان ار درمان کنند.
کراستاس به عنوان یک محصول مراقبتی مو، در تمام نقاط جهان طرفدار دارد. کراستاس جزو بهترین تکنیک ها و تکنولوزی های جهانی در راستای سلامتی و مراقبت از مو به شمار می آید.

کراستاس در محصولاتی نظیر، شامپو، سرم مو، ماسک مو و کرم حالت دهنده ی مو موجود است که استفاده از هر کدام از این محصولات تاثیر شگفت انگیزی بر روی موهای شما دارد.

مزیتی که کراستاس نسبت به سایر محصولات مراقبتی دارد، این است که هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و همه‌ی افراد با هر نوع مویی به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
مزیت قابل توجه دیگری که در محصولات حاوی کراستاس وجود دارد، جلوگیری از ریزش مو است. استفاده از کراستاس به نحو قابل توجهی از ریزش مو جلوگیری می کند.

پرسشی که برای اغلب خانم ها ممکن است پیش بیاید این است که آیا کراستاس می تواند موهای مرا صاف کند یا حالت آن را تغییر دهد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کراستاس مانع از الکتریسته در موهای شما می شود و حالت طبیعی موی شما را تغییر نمی دهد. تنها باعث نرمی و لطافت موها و رفع وزی آن ها می شود.

کراستاس رنگ موی شما را تغییر نمی دهد و باعث می شود مواد ویتامینه به ساقه ی موهایتان برسد و باعث درخشندگی آن ها می شود.
کراستاس را نوعی از کراتینه نیز می توان قلمداد کرد که موهای آسیب دیده را تقویت و بازسازی می کند. طول درمان مو با کراستاس در سالن های زیبایی بین 45 دقیقه تا یک ساعت و نیم طول می کشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *