چگونه بهترین مراسم عروسی را داشته باشیم؟

رای اینکه بخواهید بهترین باشید و بهترین‌ها را داشته باشید، یکی از کارهایی که باید انجام دهید، داشتن خلاقیت است. اگر می‌خواهید مراسم عروسیتان با همه فرق داشته باشد، باید کارهایی بکنید که بقیه در عروسی خود انجام ندهند تا وجه تمایز مراسم شما با بقیه باشد و بتوانید حسابی مهمانان را به هیجان بیاورید.

یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تزیین سفره عقد است که این روزها بسیار مد شده است و هزینه زیادی هم دارد، میتوانید از بادکنک‌هایی استفاده کنید که با گاز هلیوم پر شده‌اند و در سالن معلق هستند. استفاده از شمع برای تزئین بی‌نظیر است و داشتن کمی خلاقیت در استفاده از آنها سالن شما را منحصر به فرد خواهد کرد.

دادن یادبود یا گیفت عروسی به مهمانان هم کار جالبی است، البته زمانی این یادگاری جالب است و مهمانان آن را حتماً نگه می‌دارند که چیزی اختصاصی از خودتان برای آنها داشته باشید، مثل یک نوشته که پر از صمیمیت باشد.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید بکنید این است که به جای اینکه یک کیک بزرگ برای تمام مهمان‌ها سفارش دهید، تعدادی کیک کوچک برای میزها انتخاب کنید. البته این کیک‌ها می‌توانند ساده باشند تا هزینه زیادی نداشته باشند.

سادگی همیشه زیبا است. اگر یک مکان ساده برای خود انتخاب کنید که خیلی تجملاتی نباشد همه احساس راحتی بیشتری در آن خواهند داشت. با تزئینات می‌توانید آن را بیارایید.

در انتخاب لباس عروس علاوه بر زیبایی مسئله مهم دیگری که باید مد نظر باشید راحتی آن است. بالاخره این لباس قرار است چند ساعت در تن شما باشد، حتی اگر ظاهر لباس شما از نظر بقیه نامتعارف است، ولی خودتان آن را دوست دارید و با آن احساس راحتی می‌کنید، حتماً به انتخاب خود اعتماد داشته باشید. حتی به جای تاج می‌توانید یک کلاه زیبا روی سرتان بگذارید.

عکس‌هایی با ژست‌هایی متفاوت بگیرید. حتی از عکاس بخواهید در زمانی که حواستان به دوربین نیست، از شما عکس‌های اتفاقی بگیرند.

بچه‌ها خیلی وقت‌ها در مراسم بزرگ‌ترها مانند عروسی خسته و سردرگم می‌شوند، ولی اگر جایی برای سرگرمی آنها در نظر داشته باشید، آن شب را برای آنها نیز منحصر به فرد خواهید کرد.

می‌توان مهمانان را با مدیریت درست موسیقی ساعت‌ها سرگرم کرد. پیش از مراسم از مهمانان بپرسید از چه نوع موسیقی بیشتر لذت می‌برند و آنها را برایشان مهیا کنید. تلفیقی از موسیقی روز و جدید و آهنگ‌های قدمی خاطره‌انگیز می‌تواند برای همه جذاب باشد. کار خاطره‌انگیز دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که به مهمانان بالن آرزو بدهید تا در انتهای مراسم آنها را هوا و منظره‌ای رومانتیک و جالب خلق کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *